Fortrydelse

Noget prøver jeg at undgå at fortryde noget, for man kan ikke ændre på fortiden. Men nogen gange gør jeg noget, som jeg ville ønske jeg vare kunne ændre på. Såsom i onsdag. Storebror har en bamse elefant som han er glad for , ikke sådan en bamse et barn ikke kan sove/leve uden, men meget glad for den. Sover i hans seng og den skal altid med nedunder når vi står op. Vi skal så til læge i onsdag for at vccineres, og tænker , måske godt at have elefnten med, det kan måske opmuntre ham hvis han er svær at trøste, så propper den i pusletasken. Vi fik den ikke den brugt, men alligevel er den forsvundet. For da vi kommer hjem og skal til at putte kan jeg ikle finde den 😢 Og har prøvet at ringe til lægen, Rema1000 hvor vi handlede efter lægen, kiropraltoren som er i samme bygning som lægen bare nedunder. Men ingen har set den desværre, og ved slet ikke hvor/hvornår den er faldet ud i tasken. Faltisk meget ked af det, nok mere end storebror, men synes bare den var sød, og storebrors smil når han så den. Så jeg fortryder at jeg lagde den i pusletasken. Men desværre kan man ikke ændre på fortiden, må bare være mere opmærksom i fremtiden.

Bella xx

Leave a comment