7 uger

I dag er min ‘store’basse (eller også fise trold), syv uger gammel 😍 Som tiden dog går vildt hurtigt (læs: under hele graviditeten, gik tiden mega langsomt), men klager ikke over at tiden går hurtigt. Jeg nyder min søn i fulde drag, men det er også en stor glæde, at se ham vokse. I løbet af den sidste uge tid er han begyndt at være fascineret af ting der er rundt omkring ham, især uroen som han har fået af min søster, hvis han græd før han kom hen på puslebordet, så gør han ikke når han første får øje på “sine venner”. Og her til aften, smilte han stort da han var i hans fars arme.. Det er så dejligt og fascineret hvordan han er begyndt at opdage verden, jeg elsker det, og derfor har jeg ikke noget imod at tiden flyver afsted 😊 og glæder mig til de næste mange mange år sammen med ham (læs: resten af vores liv).. Bella xx

IMG_2061

Leave a comment